Avontuur is voorbij....snik - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Sanne Wierda - WaarBenJij.nu Avontuur is voorbij....snik - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Sanne Wierda - WaarBenJij.nu

Avontuur is voorbij....snik

Door: Uber boef

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 Maart 2009 | Nederland, Maassluis

Zo, uberboef staat sinds vorige week woensdag 5 maart weer op Nederlandse bodem...Wat was het een mooi avontuur en wat moet ik wennen aan het natte, koude Nederland. En aan de andere kant ook weer niet...bijna alles is hetzelfde gebleven. Huisje staat er nog, vrienden en familie zijn er nog...dus eigenlijk gelijk weer back to reality.

Thanks allemaal voor het meeleven met mijn avonturen. Het was erg leuk om al jullie reacties te lezen op mijn soms behoorlijk lange verhalen. Ik hoop jullie snel weer face to face te kunnen spreken.

Veel liefs, Sanne

• 12 Maart 2009 - 11:49

Dries:

He he eindelijk een normaal verhaal. Wheohahahaha

• 12 Maart 2009 - 12:35

Mieke:

Balen san!!! Ik weet wel dat er een zeker persoon heel blij is dat je weer terug bent!!! Leuk om je gevolgd te hebben en een beetje mee te kunnen genieten! Tijd is echt bizar snel gegaan!
    x

• 12 Maart 2009 - 14:56

Josien Knaud:

Lieve Sanne,
    wat heb ik met ongelooflijk veel plezier al je verhalen gelezen en avonturen kunnen volgen via je regelmatige verslaggeving! En og wat ben ik jaloers!!! Blij te lezen dat je heelhuids weer in ons kikkerlandje bent aangekomen. En oh wee, binnenkort weer in het strakke ritme en de saaie regelmaat, of niet? Strekte met beginnen en inderdaad, hopelijk tot snel! Hugs, Joos

• 14 Maart 2009 - 19:58

Ellen:

Jaaaaa!!! Snel afspreken!!!

• 17 Maart 2009 - 21:30

Ellen V.:

Hi Sanne,
    Thanks voor het meegenieten van jouw sabbatical! Het was volop genieten om jouw uitgebreide verhalen te lezen op z'n Sannes.
    En ook fijn dat je weer terug bent en binnenkort live je verhalen te horen.
    Groetjes Ellen