Bula!! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Sanne Wierda - WaarBenJij.nu Bula!! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Sanne Wierda - WaarBenJij.nu

Bula!!

Door: Uber boef

Blijf op de hoogte en volg Sanne

22 Februari 2009 | Fiji, Nadi

Ja, mijn beloved Oz vrijdagavond verlaten...snik. Me, myself and I liggen nu heerlijk op een luilekkerbank bij het zwembad van mijn hotel op Fiji....dat maakt me dan wel weer happy!

Heb natuurlijk wel mijn tijd in Oz in stijl afgesloten. Woensdagavond (18 februari 2009) met een party afgesloten. Samen met Alex en onze Amerikaanse kamergenoot Jessica zijn we St. Kilda en een paar kroegen ingedoken. Een en al gezelligheid waar we om vijf uur 's ochtends van thuis waren..haha. Dat was een moooie laatste avond voor Alex.

We moeten bijtijds op (donderdag 19 februari 2009), Alex moet om 10 uur uitchecken. Aangezien we samen op pad gaan voordat ze richting vliegveld moet, sta ik tegelijk met haar op. We willen naar het strandje lopen wat we in een boekje hebben gezien, met allemaal gekleurde vakantiehuisjes. Bij het hostel zeggen ze ons dat het 20 minuten lopen is vanaf het st. kilda strand. Nou mooi niet, na bijna 2 uur lopen zijn we er...jeetje mina...En dat in de warmte. Konden die chick van het hostel wel killen...haha. Helaas is er door het verre lopen geen tijd meer over om ook echt op het strand te liggen en dus gelijk rechtsomkeert met de bus..haha. We eten nog wat in het centrum van st. Kilda en dan is het echt tijd om richting het hostel te gaan en afscheid te nemen van Alex. Ze gaat naar Nieuw Zeeland om te werken daar. Wat een supertijd met die annie, leuk! Ik duik mijn bedje even in nadat ik haar gedag heb gezegd. Dan zie ik op mijn telefoon dat ik Damian gemist heb. Shit...bleek in de buurt te zitten...ik bel hem terug. Hij zit inmiddels in de stad met twee gidsen uit het Red Centre, Jason en Kate. Of ik een drankje kom doen...ach, waaarom ook niet. Slapen doen we thuis wel weer. Ik ga richting stad en ontmoet de drie in de tuin van een trendy hotel. Na een paar drankjes gaan we richting het casino om wat te eten. Daar treffen we Amanda, haar zus en een vriendin. Met z'n allen drinken we drankjes langs de Yarra. Na een paar uurtjes ben ik helemaal op en ga richting mijn bedje..

Vanochtend moet ik mijn hostel uit, shitzooi. En ik vlieg pas vanavond naar Fiji. Alles in de bagageopslag en door naar centrum van st. Kilda om wat te eten. Daarna duik ik een kapper in om mijn haartjes te laten verven en daarna ga ik door richting de stad om daar nog wat sightseeing te doen. Eind van de middag ga ik terug richting hostel, maak wat eten in de microwave en dan is het tijd om richting vliegveld te gaan. Bleh, wil nog helemaal Oz niet verlaten...maar ja. Ik mag wel naar Fiji..haha. Op het vliegveld nog een paar uurtjes te overbruggen totdat ik mag boarden. Gelukkig geen vertraging en zit om 12 uur savonds in het vliegtuig.

Vanochtend (zaterdag 21 feb) om half acht aangekomen in mijn hotel. Behoorlijk sjieke boel hier...en dat voor een koopje...ik hou van internet...haah. Ik ben doodop, heb amper geslapen dus duik lekker mijn bed in want mijn kamer is al klaar. Halverwege de middag kom ik mijn bed weer uit, eet wat lunch en chill wat bij het zwembad. Daarna is het tijd om te gaan douchen voor het avondeten. Een Fijiaans buffet met Meke optreden, traditionele dans. Erg gaaf om te zien! Ondertussen doe ik wat drankjes met een paar Ozzie gasten en dan duik ik mijn bed in...mijn volgende avontuur gaat beginnnen!

• 23 Februari 2009 - 09:02

Yorr:

Hey zus,

Klinkt allemaal weer goed! Ben benieuwd naar de foto's van dat luxe hotel!!
    Tot heel snel en geniet er nog even van!!

Hele dikke kus

• 23 Februari 2009 - 10:10

Kim:

Ha die San,

Nu ben ik wel echt heel erg jaloers. Ik wil ook een week met mijn reet in het zand!!

Ik ben niet bij je aankomst volgende week, zit nl ergens anders met mijn reet in het zand maar dan niet met cocktail maar ws met een vlieger in de handjes!!

Wij gaan met hond, stationwagen, jongen en meisje een week niks doen op texel hahaha!!!

Geniet nog even en tot heel snel!!

XXXX KIM

xxx

• 24 Februari 2009 - 07:52

IE:

Ha San,

Wat een goed avontuur om de reis bijna mee af te sluiten.....!!
    Lekker chillen jij!!!
    Dat wordt hier wel afkicken van de cocktails, luxe hapjes, dansjes en vooral slapen tot in de middag......:-)
    Take your time, het is nog niet voorbij!!
    Veel plezier
    dikke kus

• 24 Februari 2009 - 11:13

Fran:

Ha Mop,
    Heerlijk zo relaxen... en dan ook nog Hongkong voor de boeg. Te gek!
    Tot over een tijdje :-)
    X Fran

• 27 Februari 2009 - 09:07

Marja:

Hoi lief,
    Wat een gave foto's joh.
    Daar moet je nog even van genieten!!!!
    Dikke kus

• 27 Februari 2009 - 09:41

Sanne Wierda:

@ Yorr: schat, zie mijn foto's. Mooie pool by night

@ Kim: wat heerlijk dat jullie een weekje weg gaan. Heel veel fun! Heb straks nog 12 dagen vrij voordat ik ga werken dus kom zeker even koffietje doen..haha

@ Ellen: ja, het is heerlijk

@ Niep: moppie, het is zo gaaf. Moet jij ook doen met Ivo

@ Ie: dat wordt afkicken ja. Maar wel weer leuk om jullie allemaal te zien!

@ Fran: ja, bijna sightseeing in Hong Kong...leuk. Wel jammer om de tropen te verlaten.

@ Marja: schat, mooie foto's he? Laat je snel meer moois zien als ik terug ben!