Frankfurt (Duitsland) - Maassluis - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Sanne Wierda - WaarBenJij.nu Frankfurt (Duitsland) - Maassluis - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Sanne Wierda - WaarBenJij.nu

Frankfurt (Duitsland) - Maassluis

Door: Uber boef

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 Mei 2007 | Nederland, Maassluis

Donderdag 18 mei Frankfurt (Duitsland) – Maassluis

We landen op Frankfurt, zeggen de dokter gedag, stappen in de shuttle bus richting de Terminal. Lopen de tax free in om nog wat spulletjes te kopen, was in Vancouver niet meer gelukt. Ik loop langs een winkel die Armani horloges verkoopt..interessant. Moet toch echt even kijken, shit, ligt er eentje die ik gelijk mooi vind. Doe het ding ook maar even om….had ik niet moeten doen, vind het ding geweldig en besluit hem te kopen. Alsof ik nog niet genoeg heb uitgegeven ;-). Nu snel naar de gate, anders zijn we weer te laat. Na een aantal roltrappen en liften zijn we er. Hebben voor dit laatste uurtje een heerlijke plek, naast de nooduitgang. Lekker veel beenruimte, genieten! Jammer dat het maar een uurtje is, had ook wel op de vlucht vanuit Vancouver zo gemogen .

We komen aan op Schiphol, frissen ons even op in het toilet. Niep doet haar onepiece aan…geweldig. Even moeders laten schrikken. We pakken onze Canadeze vlaggetjes uit de tas en lopen naar de bagagebanden. Zie vanuit een ooghoek bij het raam twee mensen met een spandoek staan….Lijkt wel verdacht veel op Marja en Iris…Ik zeg het tegen Niep die er gelijk naar toe rent. Ik blijf bij de tassen want wil natuurlijk niet dat de boel net voordat we richting huis gaan alsnog gejat wordt…haha. Het blijken Marja en Iris inderdaad te zijn, gezellig! Ik heb mijn tas nog niet, had ik afgegeven bij odd size bagage maar komt daar niet van de band af…shit! Toch nog maar even op de gewone band kijken…gelukkig, daar ligt ie. Nu kunnen we echt naar buiten. De hele familie van Niep en Iris staan ons op te wachten. Gaaf hoor! We lopen al drukkletsend naar de auto’s toe onderweg naar huize Nipius…..We zijn weer thuis! Na wat gekletst te hebben met de familie rijdt Iris mij naar mijn ouders. Daar is mijn moedertje die lief bloemetjes en gebakjes heeft gehaald. Wat is het toch een schat. Altijd fijn om op te weten dat je gemist werd. Het zal wel weer even wennen worden hier met alle drukke toestanden. Wat was het een supervakantie! Niepie, thanks voor de toptijd. KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Cover the world before it covers you!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 31896

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 17 Maart 2016

In het spoor van de Inca's

14 September 2012 - 07 Oktober 2012

Op ontdekkingstocht door Tibet & Nepal

24 Augustus 2011 - 15 September 2011

Cuba libre!

30 April 2010 - 23 Mei 2010

De roots van Sander

12 November 2008 - 05 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: