Florence (Oregon, US) - Novato (California, US) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Wierda - WaarBenJij.nu Florence (Oregon, US) - Novato (California, US) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Wierda - WaarBenJij.nu

Florence (Oregon, US) - Novato (California, US)

Door: Uber boef

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 April 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Maandag 30 april Florence (Oregon, US) – Novato (California, US)

Vroeg opstaan vandaag, we moeten veel kilometers gaan maken, zo’n 800 naar San Francisco. Eerst nog even gekloot met de watertoevoer....krijgen de slang niet los. Opa maar weer effe geroepen om te komen helpen. Hij kijkt ons een beetje vreemd aan, we lopen namelijk in onze koninginnedagoutfit, oranje shirts en vlaggetjes op onze wangen! Ziet er goed uit, leuke manier om de verjaardag van Bea te vieren, in een RV in Amerika...haha! Nog even betalen bij de receptie en vragen waar we ons toilet en ander afvalwater kunnen dumpen. Ik besluit om dit vieze klusje te gaan doen samen met Hannah. Meende goed opgelet te hebben bij de instructievideo....Dus paar hendeltjes uitgetrokken, deksel eraf....Oeps...had de slang nog moeten aansluiten....Het toiletwater spuit uit de RV....gatverdamme.....Hele grond nat, vol toiletpapier,stinkend naar pis....Lekker is dat....Goed gedaan San.....haha! Ja paps en mams, ik ben altijd lekker onhandig he? Jullie staan nergens van te kijken denk ik....Hannah raapt al kokhalzend de drol op die in de pis drijft...gelukkig heeft ze rubberhandschoenen aan...snel wegrijden voordat we toestanden krijgen!

Lekker aan het cruisen en van het uitzicht aan het genieten...Ik mag als eerste rijden...aangezien ik nogal ongeduldig ben rijd ik een rijtje slome auto’s voorbij...Oeps....zwaailichten.....we worden langs de kant gehaald....Licence and registration please....shit....te hard gereden en gesnapt....lief blijven lachen.....Pis zowat in mijn broek van het lachen, echt zo’n situatie die je alleen uit de film kent en wat mij betreft meegemaakt moet hebben...nou das dus gelukt...haha! Krijg nog wat vragen of ik niet doorhad dat ik te hard reed, zeg wat lachend dat ik de km’s en miles door elkaar haal op de teller...Moet nog even uitleggen wat er allemaal op mijn rijbewijs staat en dan mogen we weer verder...Wat een toestand! Nou maar weer lekker verder rijden, we have places to go and people to meet!

De omgeving blijft ontzettend mooi, veel bomen, bergen, water en rotsen. Nemen een afslag van de Route 101 naar Cape Sebastian, leuk voor Sebastian.....vrij stijl stukje dat ik naar boven moet rijden, gaat helemaal goed gelukkig...lang leve de automaat! Nu bijna bij California, rijden door Redwood, bos met giga bomen. Twee mega bomen gezien, de grandfather tree die aan de weg staat en zo’n 2000 jaar oud is en een boom waar je doorheen kunt rijden met je auto...Best apart, hoe kan zo’n boom blijven leven zou je zeggen met een stuk uit je onderkant...maar het gaat blijkbaar....Weer leuk een toerist attraction gedaan. Aangezien we vandaag in San Francisco willen aankomen moeten we doorrijden, flink gas erop en zwaailichten ontwijken....Rond negen uur komen we aan op een RV park. Morgen gaan we San Francisco in....kan niet wachten!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Cover the world before it covers you!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 31898

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 17 Maart 2016

In het spoor van de Inca's

14 September 2012 - 07 Oktober 2012

Op ontdekkingstocht door Tibet & Nepal

24 Augustus 2011 - 15 September 2011

Cuba libre!

30 April 2010 - 23 Mei 2010

De roots van Sander

12 November 2008 - 05 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: