Nog 1,5 week - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Sanne Wierda - WaarBenJij.nu Nog 1,5 week - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Sanne Wierda - WaarBenJij.nu

Nog 1,5 week

Door: Uber boef

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 April 2007 | Nederland, Maassluis

En dan? On a roadtrip met Niep! We have places to go and people to meet....

We gaan van Kamloops waar Niep vier maanden gestudeerd heeft via de Coquihalla (canyon en river park) en Seattle (space needle en ziekenhuis Grey's Anatomy) naar San Francisco. Lekker cruisen langs de kust....beetje bbq-en en relaxen.

In San Francisco natuurlijk alle toeristen dingen doen als bekijken van de Golden Gate bridge, Fisherman's Wharf, Chinatown en natuurlijk een ritje in de tram.

Vanuit San Francisco door de woestijn terug naar Vancouver, vanaf Vancouver de ferry naar Victoria. Dan op Vancouver Island (Victoria) gaan we naar de westkust, naar Tofino, daar surfen, beren en walvissen kijken. Na Tofino naar het noorden van het eiland, de bergen in.

Vanaf Nanaimo (indianen reservaat) nemen we de ferry naar de noordkant van Vancouver. Vanuit daar klein bezoekje aan Whistler, 1 dag skiën en op naar Lake Louise. Daar hebben we nog een dag of vier om het national park met allemaal meren te bezoeken en te dare devillen....canopy?

Hierna is het uit met de pret en vliegen Niep en ik samen, waarschijnlijk met veel te veel kleren en spullen terug naar Nederland.

Gaan jullie ons volgen op onze roadtrip?

  • 18 April 2007 - 07:11

    Ally:

    Nou ik wel hoor!!!!!!!!!! Kom maar op met die verhalen!!!!!!!!

  • 18 April 2007 - 08:46

    Joris:

    Hé Sanneke,... ik verwacht wel dat jullie ons op de hoogte van alle avonturen daar in Canada. Kijk dat Niep zo'n losgeslagen projectiel is weten we inmiddels, maar van jou moeten we het nog zien. Jij als brave degelijke meid moet haar maar weer een beetje af laten kicken. Tenslotte komen jullie binnenkort weer snel naar Brabant en je weet daar houden wij niet zo van die gekke w....!! Dus graag alle verhalen breed uitgemeten in dit dagboek met inbegrip van alle pikante details (haha). CU soon !!! en dikke kus!

  • 18 April 2007 - 08:48

    Joris:

    Nog ff vergeten.... wie zorgt nu voor Veldmuis???? Voor diegene die het nog niet weten dat is Sanne's marmotje!! (overigens ikke niet hè, heb al 2 konijnen, en weet niet wat die samen voortbrengen) CU

  • 18 April 2007 - 09:11

    Uber Boef:

    Haha...mijn marmotje (oftewel cavia) Veldhuis mag lekker twee weken bij mijn ouders en een week bij zuslief logeren...Krijgt ie lekker veel aandacht...houdt ie van ;-).

  • 18 April 2007 - 09:29

    Geertje:

    Tuurlijk!!! Moet ik daar nog iets voor doen/ invullen of gaat dan vanzelf?
    Ben benieuwd!

  • 18 April 2007 - 09:33

    Uber Boef:

    Geert, helemaal super! Je hoeft er niets voor te doen. Elke keer als ik een nieuw bericht heb geplaatst krijg je een mailtje en kun je lezen wat ik aan het meemaken ben. Lachen he? (k)

  • 18 April 2007 - 12:57

    Lieke:

    Gaaf zeg,
    Hou je zeker op de hoogte. En tips zijn altijd welkom (vooral waar je goed kunt shoppen), wij vertrekken in jullie naar Canada. Veel plezier alvast
    Kus Lieke

  • 18 April 2007 - 18:07

    Marleen:

    Ik heb echt effe wat gemist! Wat gaaf dat je naar Canada gaat! Superveel plezier! Ben benieuwd naar je verhalen, maar die lees ik via deze site... Dikke zoenen van mij!

  • 19 April 2007 - 11:08

    Sjakie!!!!:

    Ik mis je nu al sjakie!
    Zal je 3 weken moeten missen, boehoe!!!!
    Gelukkig gaan we volgende week woensdag saampjes een Cola-weizen en Malibu-avondje houden met Reinie! Ben je al bij de Men @ Work geweest (ik nog niet maar ga zo met pauze)!!! Tot snel nog schatzi & love you much!

    Dikke knuf Iris aka sjakie

  • 19 April 2007 - 21:32

    Niep:

    Hey boef!
    Goed werk hoor. Ook je eigen site. En nu is het een kwestie van bijhouden he!
    Ik neem mijn vibrotop mee dus gat gaat helemaal goedkomen.
    Tot over 8 daagjes!!

    xxx

  • 19 April 2007 - 21:44

    Uber Boef:

    Haha...lang leven de vibrotop van Niep...gaat wel goedkomen met die verhalen...Tot over 8 daagjes Niepie!!!! KUS

  • 19 April 2007 - 21:53

    Danny:

    Have fun! En als je nog een baseballcap tegenkomt van Roots Atletics met 73 erop hou ik me graag aanbevolen ;-)

  • 21 April 2007 - 15:37

    Ellen:

    Hey Boefje!
    Ik ga je verhalen volgen, zeker weten! Zal je missen die weekjes, maar daarna gaan we weer een keertje goed los in Hotel Arena!!!
    Dikke knuffel Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Cover the world before it covers you!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 31930

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 17 Maart 2016

In het spoor van de Inca's

14 September 2012 - 07 Oktober 2012

Op ontdekkingstocht door Tibet & Nepal

24 Augustus 2011 - 15 September 2011

Cuba libre!

30 April 2010 - 23 Mei 2010

De roots van Sander

12 November 2008 - 05 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: